Dergesat dhe Nderrimet
Afatet e dërgesave janë;
- 24h në Tiranë
- 48h në rrethe
- 5-7 ditë në Kosovë
*Nuk perfshihen fundjavat dhe festat zyrtare.
Mënyrat e pagesës
Pagesa e porosive tek eminfluence.al mund të kryhet nëpermjet 2 mënyrave të mëposhtme:
- Cash
Ju mund të beni pagesën e prorosisë tuaj Cash nëse dëshironi.
Zgjidhni opsionin Cash on Delivery dhe paguaj në momentin e tërheqjes së porosisë nga korrieri. - Transfertë Bankare
Ju mund t’i kryeni pagesat e eminfluence.al nëpërmjet një Transferte Bankare. Ju mund të drejtoheni në një nga filialet e bankave ose në aplikacionet e tyre Online; Raiffeisen, BKT dhe të kryeni pagesën në llogaritë e mëposhtme:
- Raiffeisen Bank
Në ALL – AL84202111230000000000522001
Në EURO – AL34202111230000000001522001 - Banka Kombetare Tregtare
Në ALL – AL3120511021924292CLPRCLALLS - Në EURO: AL8520511021924292CLPRCFEURE
Pasi të kryeni pagesën, ju mund të na dërgoni një foto të faturës së pagesës së bërë. Pasi pagesa te verifikohet porosia juaj do të kaloje në gjendje “E Pranuar” dhe ju do të njoftoheni. Më pas do të fillojnë procedurat e dërgesës së porosisë.
Anullimi i porosisë
Në rast anullimi të porosisë duhet të njoftoni mënjeherë në kontaktin +355 69 709 2849, duke dërguar një mesazh telefonik, me detajet e porosisë tuaj dhe konfirmimin e anullimit të saj.
Porositë e padorëzuara
eminfluence.al nuk është përgjegjëse për asnjë dërgesë e cila refuzohet apo kthehet pas për arsye si gabime në të dhëna etj.
eminfluence.al ju kontakton në cdo rast në një nga format e kontaktit nëse kjo pako duhet tërhequr nga ju, nëse refuzimi qëndron pakoja kthehet pas brenda 24h.
Tarifat e dergeses
Dergesat nuk kane tarifa extra. Ky sherbim ofrohet nga eminfluence.al
Ndërrimet
Ndërrimet kryhen brenda afatit 7 ditë nga momenti i tërheqjes së produktit ne produktet pa skonto dhe brenda fatit 3 dite nga momenti i terheqjes se produktit me skonto, në të gjithë pikat tona ose në internet.
Ndërrimi kryhet vetëm me produkt, kthimi i parave nuk është i aplikushëm.
Produkti duhet të jetë pa shenja gërvishtjeje, njolla ose dëmtime të tjera. Në momentin e komunikimit me asistentët tanë, ju duhet të na thoni arsyen reale përse kërkoni ta zëvendësoni/ndërroni produktin. Ky informacion shërbën për të analizuar rastin tuaj dhe konfirmuar ose jo pranimin e kthimit, nëse plotësohen kushtet.
Ne dëshirojmë të njoftohemi për cdo arsye që na ndihmon të përmirësohemi në shërbimet.
Për cdo informacion tjetër ose paqartësi, na kontaktoni në numrin tonë të telefonit, Email, ose rrjete sociale.