Dergesat dhe Nderrimet
Afatet e dërgesave janë;
- 24h në Tiranë
- 48h në rrethe
- 5-7 ditë në Kosovë
*Nuk perfshihen fundjavat dhe festat zyrtare.
Mënyrat e pagesës
Pagesa e porosive tek eminfluence.al mund të kryhet nëpermjet 2 mënyrave të mëposhtme:
- Cash
Ju mund të bvni pagesën e prorosisë tuaj Cash nëse dëshironi.
Zgjidhni opsionin Cash on Delivery dhe paguaj në momentin e tërheqjes së porosisë nga korrieri. - Transfertë Bankare
Nëse nuk zotëroni një llogari në një Karte Krediti me të cilën mund të bëni lidhjen, ju mund t’i kryeni pagesat e eminfluence.al nëpërmjet një Transferte Bankare. Ju mund të drejtoheni në një nga filialet e bankave ose në aplikacionet e tyre Online; Raiffeisen, BKT dhe të kryeni pagesën në llogaritë e mëposhtme:
- Raiffeisen Bank
Në ALL – AL84202111230000000000522001
Në EURO – AL34202111230000000001522001 - Banka Kombetare Tregtare
Në ALL – AL3120511021924292CLPRCLALLS - Në EURO: AL8520511021924292CLPRCFEURE
Pasi të kryeni pagesën, ju mund të na dërgoni me email në adresen “info@emfashiongroup.al”, një foto të faturës së pagesës së bërë. Sapo info@emfashiongroup.al të njoftohet për kryerjen e transfertës bankare porosia juaj do të kaloje në gjendje “E Pranuar” dhe ju do të njoftoheni me një email. Më pas do të fillojnë procedurat e dërgesës së porosisë.
Anullimi i porosisë
Në rast anullimi të porosisë duhet të njoftoni mënjeherë në kontaktin +355 69 709 2849, duke dërguar një mesazh telefonik, me detajet e porosisë tuaj dhe konfirmimin e anullimit të saj.
Porositë e padorëzuara
eminfluence.al nuk është përgjegjëse për asnjë dërgesë e cila refuzohet apo kthehet pas për arsye si gabime në të dhëna etj.
eminfluence.al ju kontakton në cdo rast në një nga format e kontaktit nëse kjo pako duhet tërhequr nga ju, nëse refuzimi qëndron pakoja kthehet pas brenda 24h.
Tarifat e dergeses
Dergesat nuk kane tarifa extra. Ky sherbim ofrohet nga eminfluence.al
Ndërrimet
Ndërrimet kryhen brenda afatit 5 ditë nga momenti i tërheqjes së produktit, në të gjithë pikat tona ose në internet.
Ndërrimi kryhet vetëm me produkt, kthimi i parave nuk është i aplikushëm.
Produkti duhet të jetë pa shenja gërvishtjeje, njolla ose dëmtime të tjera. Në momentin e komunikimit me asistentët tanë, ju duhet të na thoni arsyen reale përse kërkoni ta zëvendësoni/ndërroni produktin. Ky informacion shërbën për të analizuar rastin tuaj dhe konfirmuar ose jo pranimin e kthimit, nëse plotësohen kushtet.
Ne dëshirojmë të njoftohemi për cdo arsye që na ndihmon të përmirësohemi në shërbimet.
*Produktet kozmetike nuk mund të ndërrohen.
Për cdo informacion tjetër ose paqartësi, na kontaktoni në numrin tonë të telefonit, Email, ose rrjete sociale.